Ny frilla



Visst matchar jag min telefon? Hahooo!

Det här är i alla fall min nya frilla. Den är väldigt fönad på bilderna, jag har mycket vågigare hår annars. Orkar aldrig föna det såhär...men det blev rätt snyggt. Frisören fönade och fönade. Mycket hår att föna. Jag har alltså äntligen klippt mig. Det tog bara...ett halvår den här gången. Brukar ta ett år mellan klippningarna annars.

Imorgon är det tjejmil...huuuga. Jag har inte sprungit denna vecka men innan har jag i alla fall sprungit en gång i veckan. Det är ju alldeles för lite träning inför en tjejmil men det är bättre än inget. Kommer väl runt i alla fall.

I skolan jobbar vi med screentryck just nu. Jag håller på med en bild som ska tryckas nästa vecka. Massa fåglar. Får se hur det blir sen...
NU är det i alla fall dags för sängen så man orkar upp till den där milen.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Wow värsta donnan ju, skitsnyggt:)

Lycka till på tjej milen, håller på dig att du klarar den tid du satt upp som mål:)

Kramen

2011-09-03 @ 14:13:53
Postat av: Tess

Sexy mama!

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Vackra vackra du! Åh jag vill också testa screentryck - det låter så skoj!

2011-09-05 @ 22:44:42
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback