Hohohome!



Har vaknat.

I helgen var vi i Gävle, eftersom Martin, hans pappa och Linnéa pysslar med ett projekt tillsammans med riksteatern. De grejar med ett textningsprogram för teater. Och i Gävle var det teaterbiennal så då var de där. Jag såg tre olika pjäser under helgen. Katitzi, No tears for queers och Ingvar - en musikalisk möbelsaga. Alla var bra.
Vädret i Gävle lämnade mer att önska, fy fasen vad trist. Jag hade ju tänkt att vi kunnat mysa på en filt på gräset men det regnade ju hela tiden och var iskallt. Fick köpa ett par vantar till W för det var så kallt. Vi hade inte packat ner det.
Hann träffa Sophie en liten stund. Vi åt lite soppa på café, gick hem till henne där W fick leka lite med hennes marsvin varefter vi gick till en liten lekpark och gungade en stund. Det är inte ofta jag träffar Sophie, så det var kul! Fick även en stor påse med godis. Hon jobbar ju på godisfabrik för tillfället, Sophie.
Men den sparas till helgen.
Jag har blivit duktig och lite mer målmedveten än förut nu. Vill verkligen gå ner i vikt och det gör man ju inte om man äter en massa sötsaker i veckorna. Så.
Mindre sånt och mindre portioner. Borde lösa sig.

Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag är väl beredd att hålla med dig lite där! ;) kollade mest för att det var just final, annars är inte hockey nått jag brukar titta på självmant. Ha en fin vecka och så ses vi ju på lördag! :) kramar!

Postat av: Tess

Vad spännande deras projekt lät!

2011-05-16 @ 10:17:55
URL: http://www.egowar.se
Postat av: mamma annsan

I mitt akvarium tänker säkert fiskarna att grannens akvarium är nog bättre;)



kramis

2011-05-16 @ 13:52:11
Postat av: fifi

Kul att träffa en kompis du inte ser så ofta!



Min man sa att Elly är ganska tråkig nu när hon är så liten eftersom hon inte gör så mycket. Då började jag gråta, jaja, det var inte så länge efter förlossningen. I vilket fall så blir det ju roligt på ett annat sätt när hon kan gå, leka, busa etc.



kram

2011-05-16 @ 20:51:56
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

puss på dig min söt!



2011-05-17 @ 16:48:44
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Verkar som att syster hakar på mig och mamma på lördag. Gissar att det inte är några problem men ville ändå tala om :) kram kram

2011-05-17 @ 23:10:34
Postat av: barbro

Låter som en bra strategi! Lycka till! Det går om man ger sig hum-hum på det och ändå inte väntar sig en snabb-fix. Sen kunde man kanske ta det i ett lite snabbare tempo än jag gör.

Nu sticker jag och "flickorna" (70,70,69 och jag 66 år) snart till Bodensjön.

Kram

2011-05-18 @ 13:56:56
URL: http://balil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback