Scream

Hey, nu är skolan officiellt slut. Jag slutade förra måndagen kan man säga. Skrev klart lite grejer fram till onsdagen men annars var det slutt slutt. På tisdagen var det Konstfacksfest så vi var några i klassen som först satt på MosebackeTerassen och drack lite vin och öl innan vi gick till festen på Konstfack då som var ganska trist. Jag åkte hem med en annan tjej ganska tidigt. Men det var en trevlig kväll! Och skönt att veta att det var sommar sommar sommar.

I helgen var vi i Älvkarleby med Martins sida av släkten. Hans farmor fyllde 90 så vi firade det lite där tillsammans. Igår var Jenny här och hälsade på, vi hade mysigt i solen och sen i skuggan när W vaknade efter vilan.

Idag ska jag till stan och köpa papper till en stor bild jag ska göra. Tessan som beställt en A2-bild så jag hoppas jag kan uppfylla förväntningarna. Färgglatt var ett krav i alla fall.

Ska nog rappa lite nu, så inte hela dagen går åt.


Kommentarer
Postat av: Tess

strongt att vara 90 år!

Postat av: fifi

Skönt med sommarlov! Eller är skolan slut för alltid?

2011-06-10 @ 19:16:00
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback