Det funkar!

Okej! Jag är på g! Bilden som Tessan beställt är skissad på stort A2-papper och jag ska pilla mer med den innan jag tuschar och färglägger. Funderar över fler detaljer och placeringen av dem.
Och vet ni. Jag känner mig faktiskt nöjd hittills. Bilden ser ball ut och jag tror den blir jättefin i färg sen. Hoppas jag inte pajjar den när jag ska färglägga bara. Har mms:at Tessan bilden och frågat om hon har några åsikter, så hoppas hon svarar snart så jag kan fortsätta med den. Är lite osäker på en grej men ska pilla mer med det snart.
Det är en sån härlig känsla när man blir nöjd med något och när det man inte trodde sig kunna faktiskt funkar! Jag har aldrig gjort en bild på A2 förut liksom. Men det gick ju det med!


gammal bild



Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Är säker på att det blir hur bra som helst:)



Kramis

2011-06-17 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback