Imorgon: jobba med bilder



Imorgon blir det caféhäng och jobba med bilder för min del. Tänkte först sitta hemma och jobba hela dagen men det är mycket roligare att hänga på nåt café en stund och rita och titta på lite folk och självklart dricka lite kaffeschino. Så så får det faktiskt bli för mig imorgon. Ska försöka få ihop en liten portfolio med bilder som ska framkallas och skickas iväg så småningom. Dessutom har jag två bilder i A2 som ska bli klara...så det är lite att pyssla med imorgon. Stor packning också, alla tuschpennor ska med, samt datorn. Och dessutom har jag ju bilderna i min nya portfolioväska som är stor så jag kommer säkert se kul ut.

Bilderna ovan är från Berlin såklart.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Du får säkert inspirition på kafét, eller bli klar med bilderna:) Ser fram emot att se dem klara.



Kramen

2011-07-26 @ 05:17:31
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det var synd verkligen..men då de andra inte är sthlmsvana särskilt inte svärföräldrarna så var de ganska så beroende av mig...såg att du skrev att du var besviken på facebook...var ju inte så att jag ställde in eller skippade en dejt med dig med mening gumman.



men vi hade en fin vistelse och vädret var ju underbart!



hoppas du hade det underbart med skapandet!

kramar!

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ok..blev lite rädd där..och ledsen att jag hade sårat dig gumman..för det vill jag inte.



jag tyckte det var jättebra väder alla tre dagarna och det var härligt med solen igår men ja lite väl svettigt efter ett tag att springa i provrum dock..haha..men så glad att vi fick några riktiga sommarkvällar i storstan.

2011-07-28 @ 23:59:05
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad brukar du sitta på för caféer då? Känns så svårt att hitta något mysigt man kan stanna på länge..

2011-08-01 @ 20:55:14
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:18:25
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har haft det jättebra! Det vill jag gärna! :) Börjar jobba på måndag igen och vill kolla schemat först innan jag säger nått mer.. Jag vet att jag är ledig på fredag om det kan passa i så fall? Hör av mig! Kramar

2011-08-05 @ 17:31:00
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Barbro

Bilden av fönstret med den "rassliga" väggen och cyklarna är som en tavla! Snyggt!

2011-08-10 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback