plugg och bildjobb

Sitter vid ett rent köksbord. Endast mina skolböcker och en tom ciderflaska ligger här och stör. Hatar att ha ett belamrat köksbord, ändå är det oftast det det är här hemma. Men inte idag.

Jag läser ganska trista skolböcker, bara massa fackspråk som jag hatar att läsa för det är bara en massa ordbajseri och facktermer som jag inte fattar så jag får pannknack av att läsa böckerna...
Har i alla fall lite underlag för ett seminarium som är imorgon klockan 13. Ja.

I alla fall...
När Martins lillasyster Sandra tog studenten i somras, fick jag i uppdrag av familjen att rita en studentskylt. Jag hade inte jättemycket tid och försökte väl mest få ihop något eftersom jag lovat, men till slut blev det rätt ballt i alla fall. Även om jag hade kunnat göra det så mycket bättre om tiden funnits och allt sånt där. Det blev en slags bild som speglar lite av hennes personlighet och så gjorde jag den lite som en karikatyr dessutom.

Vill ni se?


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Hoppas du har det lugnt så du hinner med allt...men säkert så är det en massa som ska fixas så lugnt hinner du kanske ta när du blir pensionär;)Har varit på stan o handlat kläder åt mormor, hoppas de passar bara.

Kramen

2010-09-11 @ 18:19:00
Postat av: tess

ÅH vad fint!



Huset ligger i Skogås :)

Postat av: Art By Tina

Sitter också och svär åt pluggböcker och åt begreppet konst - eller kanske inte så mycket svär, snarare trasslar in hjärnan i hundra frågor som inte har några svar. Blir galen.

2010-09-16 @ 19:36:18
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så härliga bilder malin =)



nej inte rik..bara ekonomiskt oansvarig =)

2010-09-17 @ 15:07:25
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är så totalt ofattbart för mig att nån vill rösta blått eller sd..va fan kan folk inte läsa eller lyssna ordentligt nån gång..usch.

2010-09-19 @ 22:25:54
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag tänkte på det också nu när jag hörde deras skanderande och tjalalalala...



blondinbella summerar ju alliansens och dess anhängares människosyn ganska så bra..fy fan.

2010-09-19 @ 22:38:48
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Tråkigt med trista fackspråksböcker! Sånt kan göra en galen..

Tufft mönster på snowboarden.



Ajdå, det låter jobbigt för er. Som du säger är det ju väldigt olika det där, så vi får väl vänta och se vad det är för krabat som tittar fram till oss. En vaken en, eller en tröttis! Time will tell... ;-)

2010-09-22 @ 15:49:35
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback