blubb blubb



Idag har det varit strålande väder här i vår huvudstad. Vi har varit ute lite bland myggen (där vi bor kryllar de, skogen ligger så nära) och sen har jag fått mitt paper klart. Sista skolarbetet innan sommaren och sen är det sommarlov för mig. Jag ska förbi Konstfack imorgon och lämna in det och sen är det tre månader av mys som gäller här för familjen Skals/Liljeqvist.
Skolan har gått hyfsat nu faktiskt, trots att jag fick hoppa in i en ny klass och allt sånt där. Känns okej. I höst får jag gå med min gamla klass och sedan, i vår, får jag gå med de som börjar ettan i höst. Så det blir mycket hoppande fram och tillbaks. Gör inte så mycket.

I sommar ska jag försöka fixa fram en portfolio med blandade bilder också. Inte glömma det nu bara. Annars ska vi försöka fixa lite i lägenheten och bara mysa. Fixa det tredje rummet så att vår dotter kan få det, var tanken. Sedan möblera om lite i vardagsrummet också. Behövs.

Är jättenöjd med vår balkong just nu också, behöver bara fixas ett parasoll så att W kan sitta där när det är sol och så ska vi plantera lite blommor som väntar på det. Ja. Ska försöka fota någon dag så kan jag visa hur vi har det på ballen.


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Det är jättefint nu på eran balle:) Jag har planterat smultronen nu så jag hoppas vi kan sitta på vår balle o äta dom när dom lyser röda i solen:)



kramen

2010-06-07 @ 18:16:46
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh den där tischan känner jag igen ;)



vackraste fina du. Saknar dig..o saknar knäppa wilmisen!

Postat av: Art By Tina

Låter som livet lever ett alldeles underbart liv just nu. Glad sommar på er!

2010-06-18 @ 15:41:37
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback