Om att synas eller inte synas

Roligt att så många gillade mina nya dojjor, särskilt de svarta verkade poppis. Hade ingen aning om att jag hade köpt ett par skor som så många ville ha. Haha! Jag är ju värsta modelejonet ju...eller nåt. Haha!

Idag har vi varit ute, jag och W. (Ifall någon undrar varför jag inte skriver ut hela namnet eller berättar mer i detalj om W så är det för att jag anser att hon är en egen individ och kanske inte har lust att se sig själv utlagd på nätet. Nu menar jag inte att hon förstår detta nu men när hon växer upp och får reda på att alla har kunnat se på bilder av henne eller läsa om vad hon gör etc så kanske hon inte ser det som något positivt. Internet är ju ändå lite läskigt, bilder kan hamna lite varstans och alla kan bevaka en.
Därför vill jag att hon själv ska avgöra om hon vill synas på nätet till allas beskådan. Och det får hon alltså bestämma när hon kan. Det här är ingen gigantoblogg men jag tycker i alla fall att hon ska få bestämma själv över sig själv:)).

Vi gick promenad, satt i parken på gården (vi har som en liten park som gård, supermysigt), kollade på kottar och blad samt pratade lite med granntanten.



I'm not showing you more than this! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Sötnosen!

Postat av: mamma annsan

Gullisar:)

2009-09-09 @ 11:16:03
Postat av: Tess

Hon är så himla go! och du med ! ;)

2009-09-10 @ 20:21:48
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mina små gullepluttisar!

Postat av: mamma annsan

Ska vi ses imorgon o gå promenad på fältet med wilma) Vädret verkar ju hålla sig.

Jag hör av mig vid tolv tiden så får jag höra om du har lust.

Kramen

2009-09-12 @ 19:21:06
Postat av: Sassy

Tack för din omtanke! Det var inget akut med Gollum, men han har dåliga njurar, vilket det inte går att göra så mycket åt.



Jag förstår att du inte vill skriva för mycket om lilla W, det skulle inte jag heller ha gjort. Hon kan ju inte säga själv om hon vill bli bloggad om eller inte, så jag tycker det är bra att du värnar om hennes integritet.

2009-09-14 @ 11:14:40
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, vad många fina bilder det kommit upp här sedan jag var här sist!



Jag förstår definitivt tanken angående att inte hänga ut barnen på nätet och funderar en del på det själv. Jag har ju valt att vara ganska öppen, som du vet, antagligen mest för att jag är så van vid det. Har ju lagt ut mig själv på nätet sedan 1997... Och det är ett så enkelt sätt att dela med sig av vad som händer med Ava till våra släktingar som bor så långt bort. Jag har faktiskt några bilder på flickr som jag bara visar för vänner, men för våra släktingar är det oerhört svårt och otäckt att registrera sig någonstans på nätet och logga in och sånt där, så det har inte gått så bra...



Och jag tog bort en bild senast idag som jag insåg inte var så smickrande...



...det är ett dilemma...



Får hoppas att hon inte hatar mig när hon blir äldre...

2009-09-15 @ 09:42:03
URL: http://helenas.dagar.se
Postat av: Linda

jaa, jag var dum som inte bad de göra det.. sverige behöver starbucks!

det var en bra resa, london är verkligen en underbar stad! :)

2009-09-19 @ 00:32:21
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Postat av: donnasandra

Åh lilla bebisen! :-)

2009-10-09 @ 18:00:56
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback