Kyligare tider och barnböcker

Idag har solen skinit, de gulnande löven har börjat blåsa ner från träden och himlen har varit blå. En katt ville väldigt gärna gosa med mig så jag klappade den litegrann trots att jag är hyperallerigsk mot katter.
Vi satt ute på gården och tittade på naturen. Skrattade.

Imorgon ska vi ta en tur till staden för att shoppa pyjamas och mössa. Det börjar bli kyligare ute och den tunna mössan blir lite för kall för W snart. Och kortbyxad pyjamas blir också lite kallt, dessvärre. Så - pyjamas och mössa it is.

Jag har för övrigt börjat blogga om barnböcker på
Barnboksprat! Gå in och kika vetja!

Kommentarer
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Ah då är du född 81 då? Precis som jag, fin årgång det där! En liten har du också (här har jag inte varit inne på länge, det där med att läsa bloggar har jag inte haft tid med det sista halvåret)

Postat av: mamma annsan

Tjing på första utgåvan av boken sen;)

Solig och härlig dag har det varit.



Kramen

2009-09-30 @ 15:46:24
Postat av: Josefine

Tack så mycket=) Ja visst växer de fort, hinner inte med själv.. Hur är det med er och lilla donnan? Hon växer på hon med ser jag. Oh jag borde åka till sthlm så vi kan ses nåt, jag jobbar på det=) Kram

2009-10-05 @ 17:07:15
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: marie

det är bra tack, men huvudet är det lite sådär med.

smilla hälsar så mycket!!

kramar

2009-10-05 @ 21:58:03
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, ja det blev lite tokigt där ;)

ses snart? :)

kramar!

2009-10-06 @ 22:29:28
URL: http://spinningjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback