No fun

Nu har jag inte skrivit här på länge och jag vet inte heller riktigt vad jag ska skriva eftersom jag för tillfället inte mår superbra. Det är sommar, sol, fågelkvitter, blomdoft och massor av annat mys men jag mår i alla fall inte bra.
Jag har lite nya bilder som jag ritat för ett par veckor sen men jag har inte haft tid att scanna dem så de får jag visa en annan gång.
Ser att besökarna sinat sen jag skrev sist och det kan jag ju förstå, så tomt som det är här nuförtiden. Ska försöka ge liv till bloggen igen så småningom och visa mer bilder!

Puss på alla människobarn!

Kommentarer
Postat av: Tess

HUNDRA KRAMAR!!

Postat av: Sophie

Men vad jobbigt då. :-( Idag är det ju mors dag också och första gången du ska firas av just den anledningen! :-) Hoppas att du mår bättre snart. Massa kramar! Säg till om jag kan göra något för dig.

2009-05-31 @ 18:38:27
URL: http://luneas.bloggagratis.se/
Postat av: mamma annsan

Du kommer igen:) allt är nytt och mycket att tänka på ju.

Tänker på dig.

Puss o kram

2009-05-31 @ 20:31:58
Postat av: malin-heléna

Det är förståligt att du inte har så mycket tid för bloggen just nu, så får det vara. Man ska ta hand om sig själv med och alla andra. :)



Hoppas du har det bra i alla fall och jag väntar med spänning på uppdateringarna så småning om när du har tid med det igen. :)



Kramar

2009-06-05 @ 13:19:26
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback