Sneezuz!



Jag vet inte hur det gick till men efter den 21 maj har min pollenallergi av någon konstig anledning försvunnit...dagen innan var jag såå täppt och det rann i ögonen men efter...poff, borta! Min näsa är alldeles ren och jag kan andas utan problem, något jag inte kunnat på många somrar nu. Jag brukar vara allergisk från april till september typ. Dessutom blir jag alltid beroende av nässpray eftersom jag inte kan andas...det blir oftast vintrar av avvänjning för min del. Kanske jag slipper det i år.
Den kanske kommer tillbaka, men jag njuter så länge det varar!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vad härligt! Kanskee är hormoner som spelat något spratt. Efter att ha haft excem (hur tusan stavas det) på händerna i många år, har jag nu inte haft problem med det på jättelänge och "snornäsan" och rinnande ögonen (som aldrig kommit upp i din klass) har lugnat sig.

Hoppas innerligt att du "vuxit ifrån" eländet! Kram!

2009-07-12 @ 20:58:25
Postat av: Wysteriia

Coolt om den försvunnit :D

Postat av: Natasha

Vad skönt! Jag är ingen kraftig allergiker, men känner ändå av det. Jobbigt.

2009-07-14 @ 12:06:03
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: Tina

Skönt för dig att den har försvunnit. Själv är jag befriad från allergier av alla de sorter (förutom ibland när jag dricker öl, ibland nyser jag hur många gånger som helst). Håler tummarna för att din allergi har försvunnit och tänker stanna borta.

2009-07-15 @ 00:01:03
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback