Yesterday


Ja, fotar man i spegel får man med sig lite knasiga prickar på köpet..

Åh, jag hade en så trevlig dag igår. Mötte
Anna på centralen, vid Spottkoppen, vid ett. Vi gick till fridays och åt lunch. Jag åt cheeseburgare med pommes, men orkade bara typ halva portionen. Jag kan inte äta så stora portioner längre... Sen när han som jobbade där skulle plocka bort tallrikarna såg han så besviken ut och frågade om maten inte hade smakat något bra. Usch vad jobbigt det blev då..försökte förklara att det var jättegott men att jag inte orkar äta så mycket...hoppas han inte blev sur på mig.
Sedan åkte vi till Fridhemsplan där vi mötte upp Emelie och hennes vän som Anna skulle bo med. Vi gick till vandrarhemmet och hängde där ett par timmar innan vi gick till en kinarestaurang och käkade middag. Även där fick jag lämna hälften av maten...ojoj...men gott var det.
Anna skulle ju på Oasiskonsert, så vi åkte tillsammans till Gullmarsplan, där jag bytte tåg och åkte hem medan hon fortsatte till Globen där konserten hölls. Vi försökte ta lite kort i t-banan men det slutade med massa fniss. Haha!

Så roligt att göra något annat en dag. Egentligen hade vi läsdag i skolan, alltså pluggdag, men det var sååå skoj att umgås med Anna en hel dag! Roligare än att bara ses för en fika. Really!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gumman! Hoppas vi kan ta en heldag snart igen.



Ja du..min blogg verkar krångla en massa vad gäller kommentarsfunktionen =/



pussa!

Postat av: Sassy

Vad söt du var!

Kul med en Anna-date också!

2009-01-29 @ 22:28:47
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh Fridays har blivit ett av mina favvo stället när det gäller mat (och när jag besöker stockholm staden) gillar deras quesidillas (eller hur det nu stavas).

2009-01-30 @ 08:34:32
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback