Shoppingtjat och kändisspotting

Kom nyss innanför dörren. Hade möte med gruppen på café Rival och sedan gick jag en sväng "på stan", vilket innebar en tur på Götgatan (in på Monki och H&M endast) samt en tur till Skanstull där jag kollade efter en väska på Åhléns.
Min svarta favoritväska är borta i flytten så jag kikade efter en ny. Tänkte att jag unnar mig lite shopping nu...kände verkligen för lite nytt. Hittade en svart axelremsväska som var lagom stor att variera med. Jag gillar iofs att ha samma väska ofta men lite variation skadar inte. Den andra svarta jag redan har, men som är borta och säkerligen kommer fram någon gång, är en handväska, så det är ju skönt att ha en med lång axelrem också om man säger...hmm..jag bara babblar...yes...ville ha en portföljliknande snygg sak men hittade inget och orkade inte leta så det blev den svarta på bilden nedan...
Var egentligen ute efter att kika på en väska på Lindex men den fanns inte i butiken jag kikade i...så den sket jag i för tillfället...får se om jag får syn på den nånstans sen. Kanske var den slut.
Köpte ett linne med fågelmönster (100 kr) samt en genomskinlig svart sak (20 kr) på Monki, samt lite randiga tröjor (1 t-shirt och en långärmad) och en helrosa på H&M. Där köpte jag även en svart trikåkjol.
På Åhléns blev det en röd läppenna också eftersom jag saknat en sådan.
Ja, lite shopping som sagt...känns alltid lite surt att handla tycker jag...eftersom pengarna ryker...men ibland måste man (?).




Dagens kändisspotting: På cafét: Paolo Roberto. På Götgatan: Camilla Thulin. På tunnelbanan hem, mittemot mig: nån tjej som definitivt måste varit med i någon såpa, typ Skilda världar eller nåt, men minns inte.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag ser aldrig kändisar i sthlm :P

Postat av: Linda

nämen, exakt en sån där randig, långärmad tröja har jag också! köpte den igår på nya H&M på gränby centrum. den är ju finfin! :D

2009-02-26 @ 16:22:20
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad mycket fint du hittade! Randigt känns väldigt du!



Meh, vad genomskinligt att sno nåt och sedan ställa det synligt för ägaren! Pissdålig stil!

2009-02-26 @ 17:17:53
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Tess

Uh nu ökade min shoppinglust med sisådär 100 procent!

2009-02-26 @ 17:59:22
URL: http://egowar.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men åh what a shoppingspree!! Lovely my dear!

2009-02-27 @ 13:43:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback