Vår i hår och tår


Idag är det också vår. Hade min nya klänning, men tog den varma jackan imorse i alla fall. Det är alltid kallt på morgnarna, trots att det är vår. Men på vägen hem hade jag den uppknäppt och var utan halsduk/sjal...najs najs najs. Tänk att man kan bli så påverkad av vädret...men solen ger ju D-vitamin sägs det. Mår man väl bra av antar jag? Vitaminer är väl bra liksom...
Jag såg en hel massa snödroppar på vägen hem (med bussen återigen). Barnen leker på gården utanför mitt fönster. Solen skiner, det är sommartid och ljusare längre på kvällarna.

Jag gillar ljus, fast det är svårare att sova på morgonen, men samtidigt är ju det något bra, i alla fall om man ska upp tidigt.

Blaha blaha blaha...



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

ja idag är det till o med lite vår här hos mig :D

Postat av: mamma annsan

Åh vad skönt det har varit idag,har sett krokus i olika färger, tussilago, o några andra gula blommor jag ej vet namnet på, våren är här:)

Solkram på dig:)



2009-04-01 @ 18:55:24
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

min vackra bästisMalin! saknar dig så tokigt mycket!

2009-04-01 @ 20:38:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Barbro

Även här i höga nord har vi ibland en föraning om vår. Snön smälter men sakta, har forfarande broddar på vissa vägar. Igår satt jag ute en lång stund och läste och myste i solen. Vitaminer är härligt. En apelsin i solen, mums !

2009-04-02 @ 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback