Påskgodisjakt

bild: jag, 2004

Jag har precis vaknat ur min 2,5 timme långa dvala i sängen. Så enormt trött så det var behövligt.
Idag är det vår igen, hela 13 grader har det varit under dagen, i skuggan. Så himla skönt. Aj lajk!
Var in till affären vid Telefonplan idag, skulle köpa påskgodis till ägg som ska fyllas inför påsken som ju infaller nästa vecka. Hittade inget roligt godis så jag sket i det. Köpte istället två risifrutti, en pagojuice, straciatellachoklad från Lindt (muchos god) och lite annat skit.
Det blir enkla små påskägg i år. Inga baoutasaker vi brukar få för oss att ge bort. Får hoppas de har lite mer godis att välja mellan i någon annan butik.
Det är viktigt med godis...ju...hmm?

Nu sitter jag här och ser ut genom vardagsrumsfönstret. Mitt nya skrivbord står här vid fönstret och det är mycket bättre än att sitta i köket och bara se en soffa framför sig.
Nu ser jag våren istället.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas jag kan komma upp om några veckor..då ska vi äta glass i solen..du och jag malin..du och jag! massor av kramar och kärlek!!

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så vackert det blev i de olika färgerna =)

2009-04-03 @ 10:44:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback