Himlen är oskyldigt blå


Ja, jag gillar knasiga kombinationer av kläder.
Nej, jag är inte sådär tjock i normala fall.
Ja, vi har massor av lådor som står lite här och var...orkar inte riktigt ordna med allt. Vi flyttade i oktober förra året och har maaaassor kvar att fixa...men hur ska man hinna och orka allt? Nu har vi i alla fall målat fondväggen i köket, kärleksröd blev den. Man får ta allt i små steg.

Idag skulle jag till skolan vid ett, men då hade läraren tydligen skitit i schemat och haft genomgången på förmiddagen istället. Jag var ju inte där då...jag satte mig på bussen, messade en i klassen och frågade om det var kl 13 och då fick jag ju svaret...jag fick hoppa av bussen och sen gå hem igen.
Det tog en timme fast då handlade jag lite på vägen hem. Sååå jädra fint väder. Jag gick som ovan på bilderna...ingen jacka, nothing. 15 grader i skuggan är inte alls dumt. Det luktade massa vår ute. Solen skiner, himlen är oskyldigt blå...som ögon när barnen är små...åååh måste lyssna på Ted!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

men åh du är ju så vacker =) gravida kvinnor är det vackraste som finns hihi

Postat av: Sophie

Jajamän, jag kommer imorrn! Vi åker från Gävle vid 9-tiden (förhoppningsvis) och så kör vi till Stockholm. Jag vet fortfarande inte var vi ska parkera, om det blir i närheten av er och så får Petri ta tunnelbanan till sin kompis som bor på Söder eller om vi gör på något annat sätt. Men jag kan väl ringa när vi är en bit på väg? Jag tänkte stanna hela dagen om det går bra? Vi kanske kan ta en promenad eller så? Det ska ju bli jättefint väder. Kanske äta något ute eller laga mat hemma? Känn ingen stress eller press alls, det löser sig imorgon. :-) Kram kram!

2009-04-03 @ 20:16:30
URL: http://luneas.bloggagratis.se/
Postat av: Sophie

Ni behöver absolut inte städa för min skull! Helt onödigt! Lägg er tid och ork på något annat roligare istället. :-) Ses imorrn!

2009-04-03 @ 20:49:59
URL: http://luneas.bloggagratis.se/
Postat av: Tina

Jag gillar knasiga kombinationer - det är det som gör stilen.



När blir det efterlängtade datumet?

2009-04-04 @ 22:08:29
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sassy

Knasiga kombinationer av kläder är de bästa kombinationerna. Att blanda otänkbara mönster och färger gör mig glad!



kram

2009-04-06 @ 11:20:54
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback