Pytonorm



Okej, bilder från tjejmilen ska jag nog försöka sluta vara med på...det är inte direkt en egokick att se dem efteråt...så jag bjuder bara på en suddig bild av medaljen. Woooo!
Jag kom runt, men mådde illa efter 5 km...det kom upp saker från magen kan man säga...hmmm...konditionen var bättre än den nånsin varit och jag kunde andas så bra hela vägen...så att jag började må illa var riktigt förvånande...men men...jag kom runt..det är väl målet varje år. Jag slog min tid med typ tre minuter också, det är väl inte dumt...hmm..
Jag mådde pyton hela dagen igår och på kvällen hade jag liiiite feber och kände mig allmänt jättekonstig...så idag skippade jag skolan för att vila ut på morgonen. Det behövdes, även om huvudvärken inte riktigt gett med sig..


Kommentarer
Postat av: madde

wohoo, sportfreak malin =)

Postat av: mamma annsan

Duktiga malin, så imponerad att du trotsar illamående o springer ändå.

Smart att va hemma idag för o vila, jag bokade om tandl tiden imorgon e så förkyld så jag vill inte ligga o gapa. Men åker nog till solna ändå, vi kan ju höras om du orkar åka med.

Kramisar

2008-09-01 @ 12:44:00
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

all heder att du gjorde detta gumman! massa kram!

2008-09-01 @ 14:55:39
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback