Knasig fast sjuk



Ja, men jag veeet...det är jätteknaaaasigt. Men det är ändå lite kul, bilden är liksom knasig..och som alla vet...jag gillar knasigt.

Idag är jag fortfarande sjukis...kan inte andas in djupt för då gör det ont i lungorna och jag hostar...vill inte hosta..det gör ont. Jag har fått någon slags förkylningsastma och jag minns inte vart jag lagt medicinen. Jag har bara min vanliga astmamedicin..den hjälper förvisso litegrann men i alla fall...den andra skulle kanske hjälpa ännu bättre.
Äsch, förhoppningsvis blir jag bättre snart...väldigt trött på att vara sjuk nu. Har inte haft magknip nu på två nätter, så det känns skönt i alla fall.
Jag tror att jag struntar i skolan imorgon. Jag har i alla fall inte orkat skriva något på den där hemtentan...jag försökte igår men det gick bara inte...så jag ska vänta lite längre...man ska inte ropa hej så snabbt när man är sjuk...då kan man bli än sjukare...

...nu ska jag dricka upp min nyponsoppa.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gumman jag tycker så synd om dig! vill vara där och komma med glass och film och sitta med dig ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback