En till akvarell och städning på schemat

Fasen, att man aldrig blir riktigt frisk...hoppas det går över snart. Jag är glad så länge jag slipper febern i alla fall.

Idag är det städning på schemat...tyvärr..vi hade ju tänkt skita i städningen tills vi ska flytta eftersom det känns så himla onödigt att storstäda när man ändå ska flytta om en månad...men nu har vårt bostadsbolag bestämt att vi ska ha visning i vår lägenhet, för sådana som står i byteskö, på måndag.
Jamen hej, va kul.

Vi ska inte storstäda, men det måste ju se hyfsat ut...man kan inte ta hit okänt folk om det är fågeldun i vardagsrummet och fullt med pryttlar överallt...no can do.
Så, även om det tar emot rejält, så måste vi städa idag. Och imorrn.

Men jag bjuder på en till akvarell från sommaren, som föreställer stugan vi bodde i när vi var i Sälen. Den är lite modifierad, men såg ut sådär, ungefär. Haha!
Den är inte klar, heller...kanske är bra att påpeka. Det är mycket kvar på den, men jag visar i alla fall. Såhär kan det se ut på vägen liksom, mot en färdig bild. Som vanligt blir färgerna dassiga när man laddar upp dem på bloggen.
Klicka på den lilla bilden så kommer en liten närbild fram.





Kommentarer
Postat av: madde

e en mössa från indiska, typ som den du har på dig på ena fotot häromdagen...exakt en sådan...VA FAN!! =)

i värsta fall får du köpa en sådan te mig isthlm os kicka ner den te mig, hehe.

Postat av: Barbro

Impad det är vad jag är!

2008-09-21 @ 23:24:10
URL: http://babs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback