En sjuk häxa med tentaångest


vill åka tillbaka hiiiiiiit, nuuuuuuuu
Singapore, 2007

Jag är fortfarande sjuuuuk, ni ska se min snorpappershög här...den vill jag inte fotografera, men man kan ju föreställa sig...
Jag vet inte varför men inatt sov jag på soffan. Jag trodde att magknipet kanske skulle skita i att störa mig då...av någon konstig anledning..men jag kunde inte sova på soffan, utan låg mest och snorade och ojade mig...vid 4 hade jag inte fått magknip så då gick jag in till sovrummet istället.
Jag hade feber igår och det kändes faktiskt...och hostan har börjat komma allt närmare...så ikväll lär jag låta som en kraxande häxa. Hade tänkt ringa doktorn idag, telefontiden var 09-12...tror ni inte att jag vaknade 12 då...joooooooo.
Men jag behövde sova...efter tre sömnlösa nätter behövs några timmars vila...

..och jag har fortfarande ångest för hemtentan...hur faaaan ska jag orka skriva den...läsa massa viktiga texter, analysera en massa saker...och samtidigt vara alldeles tung i huvudet, febrig och snorig, dessutom hostig...fy fan.
Jag vet inte alls hur det ska gå till...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men gud va jobbigt det där låter :( Hoppas verkligen du blir bättre snart <3

Postat av: Wysteriia

hehe ja den hade ju varit perfa till dig idag ;D

2008-09-17 @ 15:45:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

hehe ja den hade ju varit perfa till dig idag ;D

2008-09-17 @ 15:47:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gumman, nu rodnar jag jue!

puss



tycker så synd om dig gumman. Låter som en megaflunsa du åkt på...med lite magkatarr..

2008-09-17 @ 16:19:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback