Uppehåll i Stockholm


Stockholm från luften. Man ser Globen där, kan ni hitta den?

Det är uppehåll i Stockholm just nu. Vi ska åka bil fram och tillbaka idag, för att få hit alla grejer som är kvar i den gamla lägenheten. Tanken är väl att vi ska kunna städa ur den nästa helg så vi har det ur världen. Jobbig lördagssyssla måste jag säga, ville hellre mysa framför en film och en skål chips och ett glas julmust. Hoppas vi har lite tid för sånt mys ikväll i alla fall.

Jag fick presentkort på bio (SF) av Martins faster så nästa fredag tänkte jag att vi kunde gå på bio, jag och Martin. Vi är ju lite fattiga just nu så det var så himla roligt att få biocheckar måste jag säga.
Tack Martins faster!

Nu ska vi göra oss klara här för dagens uppdrag!

Vad gör alla vänniskomarelser?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

yeah it was the same mum as the one with liamarie and marilynkids..she didn't look attractive at all..and seeked attention with her big hair and white coat..but not very big boobs .



yeah we'll be the magic boob duo - all our powers are inte boobarea and no one can take them away from us..and the best - it is all natural =)

No fakethingy here no.





it sounds like you and martin and the dog will have a fantastic saturday!

Postat av: Marie

ja, nu är hon hemma :) så söt men lite rädd än stackarn.

men sen är ni klar gumman, vad skönt!

2008-11-15 @ 12:54:29
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Tina - art & clothes

Åh måste rusa till affären och köpa julmust!

2008-11-15 @ 16:06:17
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej:) allt bra med dig?

hoppas du får en toppen helg!

2008-11-15 @ 19:45:13
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Vad gör du på måndag?! :P

2008-11-15 @ 22:14:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anna Phe

Härligt! Hoppas det funkar bra :) Min motivation har jag fått dels för att jag gått upp massor, jag vill inte vara överviktig, jag vill se ung ut så länge det bara går, uppnå så hög ålder det bara går, vara frisk och inte få hemska sjukdomar. Har sett mkt skräckexemplar som motiverat, samt att jag letar shyssta bilder på tränade personer och sparat i datorn, klicka bara upp den så har jag träningskläderna på mig nästa minut ;) Är nog en jäkligt skön känsla när man lyckats få en läcker kropp och lite fina diskreta muskler. Hemligheten är mest motivationen, men också att man får unna sig ibland, även om man kör nyttig mat och träning till större delen varje dag.

2008-11-16 @ 01:43:26
URL: http://annaphe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback