Long time no egobilder II

Okej, so...jag har inte tagit egobilder på år och dar känns det som...nåja..det är nog ett par månader i alla fall...men idag..kände jag mig lite på hugget...dock blev hugget lite kort så det blidde inte några bra bilder. Jag planerar en liten session med kul smink snarast!
Idag föll den första snön. Jag kallar den den första snön för det var den första som stannat på marken. Annars har det väl vart lite snöblandat blask vid ett par tillfällen. Jag ville gärna ha en bild av den första snön, men detta var vad som fastnade på linsen:



Ja, ni ser ju själva. Det var ett spöke som fastnade på bilden...jag tog en bild direkt efter och den var det inget spöke på. Jädrans. Men kul att kunna fånga ett i alla fall..

nåja..allvarligt talat...

...ehm..eller...ja...talat i alla fall...så var det dessa bilder som kom fram när jag fotade mig själv:





Och ja, jag har ju efterbehandlat dem liiiite liiiite.
Men det var vad jag hade att bjuda på för tillfället. Jag kom nyss hem så det är dags att börja med kvällens middag.

Kommentarer
Postat av: Tina - art & clothes

Läskigt med spökmonster.



Nästan längtar efter snön här, ingen snö, bara kallt kallat kallt. D kan det lika gärna snöa. Fast vinter, nej det är inte min årstid. Brrrrr

Postat av: Tess

Cool bild ju! Kanske var ett spöke ;)

Sista bilden på dig är ju bara fööööör söt.

2008-11-19 @ 19:54:30
URL: http://egowar.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

i've got a challenge for u darling!

2008-11-19 @ 20:08:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Häftig på bild på snöflingorna med ansiktet i. Tror absolut att det var ett spöke!! :-D Den där översta bilden på dig var oxå grym....

2008-11-20 @ 05:58:38
URL: http://ettlitetgrabbgang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback