En knasmalins kvällsblogg



Nu sitter jag här med ett ålåster på fingret och försöker låta bli att trycka ner andra tangemter än de som ska ner för att texten ska gå att läsa. Tror jag ska ha kvar de fel som blir av plåstret och se om det går att förstå vad jag skriver i alla fall. Hohoo!
Jag jobbar med mitt lektionsupplägg och råkade somna..vaknade av telefonen men var så groggy att jag inte orkade svara...är fortfarande lite bäng i huvudet men det går väl över...
Jag har i varje fall kommit en bit på joibbandet, måste bara få ner allt i ett worddkument så jag kan dela ut det till eleverna..egentligen ville jag ge det till dem tidigare än måndag (då jag ska ha lektionen) men tydligen kommer de inte att vara i skolan på torsdag d¨å jag hade tänkt att de skulle få det...så..vad göra...jag vill inte srtessa fram det...så...kanske bara gör ett snabbt provisoriskt litet papper där det bara står i jättekorta drag vad de ska göra tills mpndag och så får de hela uppgiften då, på måndag alltså.

Jag tror att det här bverkligen kan intressera mina bloggläsare. Kom på det nu när jag skrev det att det ju är mycket mycket intressant. Så...jag ska nog inte skriba mer om det.

Och nu såg jag att det inte vart för många feltryckningar med plåstret..man förstår nog vad det står. Bra bra, då slipper jag bli orolig för att framstå som knasig...fast det är bra att vara knasig...och jag är knasig...eller nåt...

...skulle nog behöva ett par timmar mer sömn inatt...

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

haha jag förstod vad du menade så det så, ja att vakna sådär när man är ny vaken så blir det lite tokigt, vad har du gjort i fingret då?

Stackars Malin lille otur har hon jämt, tulle lille tulle nuuu skrämmer vi det onda buu....borta.



Kramisar

2008-11-25 @ 20:07:02
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hey sötnos.

Blir ingen stockholmstripp för mig denna vecka heller..vi kommer nog börja flytta torsdag, lite granna och jag är helt pank dessutom ty mina kunder behagar inte betala sina fakturor..grr!



hihi dina plåsterstavningar blev charmiga och ojoj så söt du är på barnbilden här nedan!

pussar!

2008-11-25 @ 22:11:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Tack min vän <3



Fint det blev med plåstret ;) hihi

2008-11-26 @ 00:40:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Elin

hoppas du får en bra onsdag nu :D kram

2008-11-26 @ 08:30:57
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: A

cool illustarion ^^

2008-11-26 @ 09:04:11
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du fick sova gott gumman!

2008-11-26 @ 10:52:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback