transparent tidspress

61270-1473

Jag skulle egentligen gått ut och sprungit i skogen, men fastnade vid datorn och lekte med bilder. I skolan har vi en ny kurs i textil formgivning och ska göra ett mönster med screentryck. Jag har alltså suttit här och spånat sedan sextiden och klippt och trixat med bilder för att skapa mönster.
Vill ju göra nåt som jag kan använda mig av sen. Funderar på att göra en väggprydnad av något slag. Har suttit och sökt på google och skrivit ner en massa inspirationsord och ritat lite inspirationsmönsterdelargrejerochsånt. Skitsvårt är det, men något borde jag få ihop sedan.
Vårt tema är i varje fall Transparens.

Bilden ovan är inget exempel på mönster, även om det likaväl skulle kunna vara det om man rapporterade den många gånger på olika sätt. Men...näe..det är bara en kul bild jag ritade häromdagen och slängde in lite snabbt i datorn och pysslade med. Blev inte som jag önskat, men lite kul i alla fall.

Imorgon bitti ska jag upp och springa innan frukost...hur många tror att jag klarar det?

07.00 - Upp och ut i skogen och spring!
07.45 - Hemma igen? Duscha lite snabbt.
08.00 - Klä mig och äta frukost.
08.55 - Iväg!

Klarar jag det tidsschemat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback