The striped girl with purple hair



We will start the day med en knasig teckning som innehåller ännu fler av de fel jag räknade upp igår. Haha! Till exempel saknas det svart färg under handen där vid klänningen..hohooo! Den armen är för övrigt alldeles för lång, eller är det den andra som är kort.
Ja, ni ser...man kan ju hitta massor av fel i sina egna bilder!
Nu sitter jag och lyssnar till duvornas hoande ute på balkongen. Snart ska jag klä mig, äta frukost, städa och sen fixa mat till fåglarna (ej duvorna, mina egna fåglar Rocki, Ronja och Rune), varefter jag måste ut och handla lite smågrejer som laktosfri mjölk och fil samt lite smågodis...eller...frågetecken efter det där sista förslaget.

Vad gör alla? Jag har faktiskt märkt att det blivit fler som kikat in här. Hohoooo? Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vi läser och beundrar din blogg!

2008-05-17 @ 18:47:57
Postat av: malin

Jag gillar den här skarpt. Och jag tror inte på fel i teckningar :)

Postat av: anna

oj den här illustrationen missade jag igår..så snygg!!

som allt du gör bästa malin...och jag kommenterar väl också då angående alla snygga självporträtt du lagt upp idg...helt fantastiskt crazy bra!!



min bästaste malin! kram!

2008-05-18 @ 21:05:07
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback