The Beauty & The Beast

Det bästa hade varit om jag lyckats rita eller fota en bild till varje inlägg som matchade det jag skrev, som en illustration till texten. Nu går inte det, för jag har inte tiden till det, men jag kan bjuda på gamla bilder och bilder som inte har med texten alls att göra. Dock kan man ju alltid hitta något som gör att det passar till. Eller hur?

61270-1460
gammal bild det här också, ritad med tusch, färgpennor och så har jag lagt till lite ful färg i ps lite snabbt

Jag var så trött idag. Jag väntade och väntade på besiktningsgubbarna och tanterna, men näääääää, inte fan dök någon upp heller. Sen hade Martin fått ett mail där det stod att de bara hade kollat på 4 lägenheter i en och samma port, en bit bort.
Tack för att man får information. Här satt jag och vågade knappt gå på toa mellan 14 och 19 och så hade de inte ens tänkt att komma hit...och jag lade ner massor av tid på städningen igår och idag.
Jag var helt slut efter allt väntande så jag gick till Hemköp och köpte lite mat. Fil, special K, blomkål, paprika, choklaaad, lax och dessutom köpte jag...

...två nya creme Bonjour som hette Beauty och Beast. Jag menar, sånt måste man ju bara prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback