Superbajs!

61270-1459
Skiss jag gjorde i skolan på en lektion, inte att ta seriöst eller så. Det är bara kludd. :)
Bilden har inget med texten att göra, tyckte bara det såg så tomt ut utan bild. Hoho!

Now, I'm getting seriously annoyed! Jag gick tidigt idag, från skolan, för att hinna hem till ett-tiden så jag kunde dammsuga innan de skulle komma och besiktiga lägenheten vid två-tiden. Sedan gick jag och la mig på soffan och stängde ögonen för en kvart ungefär. Vid tre tyckte jag att jag fått vänta lite länge...men nu...tycker jag att jag fått vänta jääävligt länge! Klockan är snart halv sex och de har inte dykt upp eller ringt än.
Jag gick ju tidigare bara för att de skulle komma hit. Nu missade jag massor av grejer som var viktiga.

Skulle egentligen tagit cykeln till mamma en stund nu men det går ju inte förrän de varit här. Ibland verkar det som folk inte fattar att man har ett liv.

Bajs!

Riktigt superbajs!



Kommentarer
Postat av: malin

söt illustration.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback