Photomania and cool clothing



Mossa mossa. Här sitter jag och solen skiner ute. Jag ska snart till min bror för att passa på att träffa min brorson (oliver). Men först tänkte jag bjussa på lite fina bilder från gårdagen och morgonen. Jag fotade lite egobilder såklart och lite på Martin. Massa annat också men jag orkar inte visa alla bilder juuuuu. Hohooo!

Kolla här då:

Vi lekte lite med alla kläder som finns där i huset. Det finns massor av gamla klänningar, kostymer och skor. Jag gillade den här blå klänningen, haha! Skorna är ju najs också. Hohooo!


Martin provade en snygg v-formad kavaj med snygga mönster. Han passade på att larva sig lite också, det måste man göra när man provar kläder.


Jaja, jag larvade mig lite jag också.





Martin verkade inte tycka det var roligt alls när jag skulle fota oss tillsammans. Men jag hade kul.


Tjockisen nummer ett! Haha! Kolla minen.


Sen hissade de flaggan.






Kommentarer
Postat av: anna

fina fina malin!



din tunika kommer på måndag.

massa kram

Postat av: madde

dom svarta pumpsen passa dig skitbra. =)



o ja hoppas inte du har på dig den där håriga mössan NU.

2008-05-31 @ 23:29:08
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar den där mössan på första bilden (;

2008-06-03 @ 23:42:11
URL: http://mikaelaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback