Noll comments and a trip to the city, talking about Horton

Nähej, ingen som hade lust att skriva nåt om mitt fina knasporträtt med förvrängda proportioner..nähej nähej...

Idag ska jag iväg till stan med mor min. Hon ska försöka sälja lite begagnade kläder på nån loppis. Jag tror inte hon kommer att lyckas så bra, men man kan ju hoppas. Sen ska vi kika lite i affärer och sådär. Jag tänkte försöka köpa ansiktsvatten, bomullspads och den nya foundationen, mineralvarianten. Verkar bra men jag har inte hittat rätt nyans än. Blekfis liksom. Allt blir orange på mig.

Annars kan jag rekommendera Horton hears a Who. Det var mig en knasig film. Men fin och söt och Jim Carrey-rolig. Se den! Och Iron Man också då. Hihi!

Kolla, det är jag 1989:

61270-1438
Ser man nån likhet? Förutom den fylliga frisyren då. ;)

Kommentarer
Postat av: anna

tycker det är skitlikt - lika söt då som nu =)
massa kram!

Postat av: Sandra

Men va söt du va =)
Ha en mysig lördag nu!
Kramar

2008-05-03 @ 12:59:10
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback