Mina hemliga läsare

61270-1455

Yo, whazzup homos?
Idag fick jag veta...att...det...är...några...i min klass...som LÄSER min blogg. Jag avslöjar inte hur jag vet det, men det verkar ju inte bättre i alla fall, enligt min hemliga källa. Så det här inlägget är lite dedikerat till mina klasskamrater, som jag för övrigt inte har så mycket connections med förutom att vi går i samma klass. Därför är det ju rätt kul att just de läser här.
Och...jag skriver ju alltid om så intressanta saker och tar alltid upp viktiga ämnen som får mig att verka smart. Dessutom lägger jag alltid upp högkvalitativa bilder.

Som dessa:


61270-1457
Så såg jag alltså ut idag. Fast den med rosa klänning/linne är från igår. Evil face där.

Alltså, no need for any comments...Jag ser alltid till att se bra ut på bilderna, posar alltid sådär som man ska och ja...tar ju apsnygga egobilder som alla säkert redan märkt.
Detta gör ju att mina klasskamrater säkert ser mig som en trevlig tjej.
Visst.

Fast det som är bra med min blogg...är att jag är mig själv i den. Såhär knasig är jag. Såhär tråkig är jag. Såhär ser jag ut. Såhär tänker jag. Jag skriver ofta på svengelska, pratar gärna svengelska. Men oftast bland folk jag känner.
Jag kan verka blyg och tyst och det är jag också, men jag är rolig också, till och från. Haha!

Näe, nu måste jag börja städa, sen ska jag handla och hinna baka och se Desperate Housewives. Nu vet alla hur intressant liv jag har.
I'm a real partyanimal!

Kommentarer
Postat av: anna

du är bara fantastiskt underbar och jag tycker fantastiskt mycket om dig..

Hmm ordet fantastisk kommer naturligt när det gäller dig.

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback