Manson-wannabe?



Bara en till. Gillar hur ljuset blev i denna. God, I look mad, don't I? Lite Manson-like. Haha! Yes!

Nu sitter jag och ritar skelettdelar. Suddar och borstar bort suddet...det hamnar på datorn och mellan tangenterna...inte bra. Får nog rengöra snart...klantMalin.

Har mer lust att rita andra saker än skolsaker. Varför är det alltid så? Jag får ju rita och det är en rätt kul uppgift, om än jävligt svår. Men gräset är alltid grönare på andra sidan.

Nu ska jag drömma om sommaren och solen.

Kommentarer
Postat av: anna

fy attan vad snygga bilder du gör! Jag önskar att jag kunde rita så realistiskt, men jag kan bara rita orealistiskt..

ha en mysig söndagseftermiddag!

Postat av: Malin

svar: jag får nog åka in dit och kolla.



cool sminkning. det är roligt när man får gå ifrån den vardagliga sminkningen ibland!

2008-05-18 @ 22:28:10
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback