IndianSummer and gnutrött

Nu är jag trött...som en gnu. Brukar gnuer vara trötta mycket? Eller är det bara ett helt knasigt uttryck?

Jag har gjort middag som strax ska ätas. Jag har hunnit sola i en kvart. Ja, det var ju väldigt länge...
När middagen är äten ska jag till gymmet och gymma mig. Det blir ett hårt pass idag. Imorgon blir det jogging på kvällen, efter skolan. Då måste jag även komma ihåg att baka lite..vi ska ha med oss fika på onsdag eftersom det är vår sista vecka på vår VFU-skola. Får se vad jag bakar då. Ska brainstorma lite.
På onsdag måste jag tyvärr sluta tidigt eftersom jag måste vara hemma när de besiktar lägenheten här...Jobbigt men lika bra att få det gjort.
Nu börjar jag rada upp dagar här. Wow, intressaaant!

För övrigt har jag nu förberett inför akvarellkursen i sommar, med olika övningar och information om tekniken. Nu ska jag bara fixa fram lite exempel på övningarna som jag kan visa upp under kursen.

Hiho!

Kolla, en jag!

61270-1453
Indiansummer, the new fashionstatement, brought to you by - Malin Skals!

Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg, komentera gärna vem bär den bäst i min blogg:) ha en bra dag!

Postat av: anna

underbara vackra malin! du är bara så bäst!
tycker så mycket om dig!

2008-05-05 @ 20:08:47
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback