Damn laktos och nya bilder på g

Hej hopp och mossa mossa!
Nu är det dags för sängen för min del. Var ute och sprang en runda idag, så duktigt av mig.

Imorse märkte jag att jag efter frukosten fick enorma magsmärtor och kramp upptill i magen. Efter ett par timmar dämpades det. Nu när jag åt fil när jag kom hem efter springturen fick jag samma smärtor (och har det alltså just nu, det gör ooont...) så nu har jag typ insett att jag nog är laktosintolerant, eller i alla fall överkänslig. Så imorrn är det jag som går och köper laktosfri fil och mjölk. Ska se om det ger någon effekt, eller skillnad kanske man ska säga.

Imorgon ska jag börja med mitt mönster till screentrycket vi ska göra i skolan. Sedan ska jag rita lite andra saker också. Pysslar med mina nya pennor när jag hinner. Idag har jag gjort ett till självporträtt...vadå ego?
Så, imorgon, om vi har tur, kommer det upp lite nya bilder, tecknade av självaste Malin. Wooo! Det får ni inte missa, så håll koll!

Puss natti!

Kommentarer
Postat av: anna

massa kram till dig gumman!

klart du ska vara ego - du är ju udnerbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback