The swenglish evening

Mossa mossa. Nu är det snart natt för mig. Eller..egentligen borde jag lagt mig för en timme sen men jag fastnade i PS och Illustrator. Så kan det gå. Men nu är det dags för sängen. Jag har som tur är redan gjort mig iordning så jag behöver bara krypa ner under täcket och sluta ögonen. Sen hoppas jag på det bästa. Att jag somnar alltså.

Bjuder på lite bilder inför natten, för alla nattugglor utan jobb eller skola eller som helt enkelt bara är vakna.



Jag har äntligen ramat in lite egenhändigt ihopknåpad konst. Nu hänger dessa två ovanför soffan och jag gillarom. Jag gjorde dem 99, så det är old stuff you see. Kan någon se vem jag har avbildat?

Dessutom får ni ta del av en bonusbild. Vet inte om jag visat den i bloggen förut men shit the same i så fall. Här you ar:

61270-1266


Never mind den svarta randen, den bara kom med och jag orkade inte spara om bilden. Hoho!
And återigen: bilderna är gjorda av mig och får inte användas eller kopieras.
Och also: Det är rätt kul med svengelska, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jen

Ooh, vad speciell ! Verkligt fint. (jag menar det!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback