The crappy camera that took great pics

Förr i tiden, ja för sisådär fyra år sen eller till och med fem, brukade jag ofta sminka mig och fota en massa självporträtt. Jag gör det ibland fortfarande men det är inte alls lika ofta nuförtiden. Jag tror jag ska ta upp det där igen. Det är så himla kul. Dock fotade jag förr ganska personliga självporträtt som speglade olika faser i mitt liv.

Här är två exempel från den tiden, ca 4 år gamla bilder, från samma fototillfälle:

61270-128461270-1281

Då hade jag en liten kompakt digitalkamera som var extremt dålig egentligen. Men jag gjorde det bästa av den och fick faktiskt till lite fina grejer med den. Man tager vad man haver. Fick komplimanger för mina bilder och att jag tog så bra bilder med en så crappig kamera. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback