Studs studs studs...

Studs studs studs, ner i avloppet. Det gjorde mitt p-piller igår. Det var det sista för månaden och jag hade det i munnen. När jag skulle ta lite vatten i ett glas och svälja så ramlade det ur och ut på golvet. Och studs studs studs, ner i avloppet. Plopp. Faen... aja...så kan det gå. Bara att börja på nytt nästa vecka med den nya kartan.

Oj, nu blev det lite intimt här, måste liva upp med lite bilder va?

Ja, men först ska jag skriva lite onödiga intressanta saker som att jag ska åka till Farsta om en stund och köpa lite mer påskgodis samt en liten påskpresent till Martin. Grejer till den där tårtan också kanske...

Ja okej, bilder var det ja.

61270-130361270-1301

Ja, stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback