My bluejean shoes

Ojoj, vad trött man kan vara.
Imorse var jag i skolan 08.45. Klockan blev 08.52 och ingen verkade dyka upp. Klockan blev 08.58 och ingen kom. Jag var på väg att messa någon i klassen när Josefin (en klasskompis) dök upp. "Du vet väl att vi börjar ett?". Jaba...nääääääeeee....dooooh! Så jag hade helt missat att vi började 13.00. Jag fick glatt sitta och roa mig tills Josefin hade skrivit klart sitt paper och vi kunde börja prata lite om vårt arbete (vi ska göra ett lektionsupplägg).

Då roade jag mig med att läsa QX, Metro och lite i Nöjesguiden där jag skrattade åt intervjun med Håkan Hellström när han berättade att hans lilla son inte uppskattar när han sjunger. "Pappa inte sjunga" säger han. Det bådar inte gott, tycker Håkan och förklarar för sonen sin att han inte är den första att tycka så.
Då skrattade jag. Haha!

Ja, sen var det seminarium till 16.00 och jag var typ död.

Efter skolan åkte jag till Zinken och hämtade mina foton, åkte sedan till Slussen för att kika lite på Götgatan. Jag köpte ett par ljusblå "jeanspumps" på Monki och en kjol på H&M.

61270-131361270-1312

Jag vet, det är världens sämsta bilder, men jag tog i spegel och från långt avstånd och fick klippa ut och zooma in..ja...jag är trött och orkade inte ta proffsbilder idag. Sorry alla fotonördar...jag är ledsen.
Men man ser väl på ett ungefär skorna. Jag tyckte de var så himla söta, så fin skärning där fram. Sorry också för mina fula fötter och mjukisbyxorna som sticker fram. Men man kan inte alltid vara på topp vettni!

Kommentarer
Postat av: anna

men åh - nu blev din lilla tvilling avis här...anna vill me ha!!

Postat av: frasse

fin fina! älskar monki!!

2008-04-03 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback