Loco Roco & Patapon!

Pata pata pon!

61270-1255

Just nu ligger Martin i sängen och spelar Patapon, ett spel till PSP. Han köpte ett PSP häromdagen och nu är vi båda fast i varsitt spel. Jag spelar Loco Roco som är ett ursött spel med söta röster, fin grafik och urgullig musik. Sophie vet vad jag menar. :)
Jag ska strax lägga mig jag med och kanske spela lite när Martin spelat sitt spel klart. Patapon är gjort av samma folk som gjort Loco Roco, en fransk konstnär har ritat spelen. Värsta ballt!

Provspela Loco Roco här:
http://www.locoroco.com/

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh, det där spelet måste jag kolla in! Såg att det släpptes nu i februari och är helt nytt. Och om det är gjort av samma folk som gjorde Loco Roco måste det ju vara bra! :) Välkommen till Loco Roco-träsket Malin! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback