Kisande Malin ska ge sig iväg

61270-1292
Ingen botox här inte. :)

En bild Martin tog av mig igår när vi var ute på vårt hoppäventyr på fältet. Haha. Det var rätt ljust ute vilket gjorde att det sved ganska mycket i ögonen, därav den kisande Malinen på bilderna.

Om en stund ska jag iväg. Ska till en antikaffär, loppis, second-hand, vad man nu kallar det. Efter det blir det sushi och sen hem och plugga inför morgondagens seminarium. Tänkte försöka ge mig på att cykla till skolan imorgon igen, 2 mil here I come.

Bjuder på lite fler bilder från gårdagen. Inte för att jag tror att det intresserar någon annan än mig och Martin men ändå. Hoho!



Ledsen? Näe, bara solen som skiner.

Kommentarer
Postat av: moder jord

Som alltid lika fin på bild, ja i verkligheten med såklart:) Ska vi ta med kärra utifall vi hittar nåt vi vill ha;)
Kramsisar

2008-03-17 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback