I huvudet på Malin Skals

Fyfaaan vilka arbetsamma två dagar det har varit, igår och idag. Jag är så trött i huvudet av allt tänkande så nu finns bara en grå sörja simmandes i huvudet. Vi har varit hemma hos mig och arbetat med grupparbetet.

Igår avslutades arbetet klockan 22.22 på kvällen. Rätt sent alltså, för vi började 10.00. Idag slutade vi arbetet klockan 19.15 typ, och började 09.30. Man blir rätt seg i skallen av så mycket tänk alltså. Igår blev det pizza med hemkörning klockan 21 till middag och idag blidde det fil och två kokta ägg till middag vid 20-tiden. Kände att det inte riktigt räckte så nu sitter jag här med ett par knäckemackor med pepparrotsfärskost och ett glas Brämhults apelsin-jordgubb-juice.

Arbetet är inte slut här. Jag måste innan jag somnar ikväll läsa igenom en annan persons paper, reflektera som en galning över det skrivna och komma med fyndiga opponeringsgrejer som jag ska lägga fram imorgon under opponeringen. Dessutom ska jag upp kl 06 imorgon för vi måste vara i skolan klockan 08 och montera alla grejer vi skrivit ut under dagen. Dessutom måste jag fundera på vår egen redovisning som också den är imorgon och vi ska också bli opponerade på. Det är inte slut än. Egentligen skulle vi också ha jobbat med vår portfolio men det funkar ju inte, det finns absolut ingen tid kvar!

Eftersom det inte fungerar att ladda upp bilder, i varje fall för mig, så blir det tyvärr bara text idag.

Kommentarer
Postat av: anna

lilla gumman då..hoppas du får dig lite vila och egentid.

massor av kramelikramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback