Hostande icke-sjuk Malin med utlånad kamera

61270-1244

Mossa mossa!
Idag på bussen satte jag i halsen och började hosta som en tok. Det var så jobbigt. Jag kände att det var en yyytterst liten liten droppe saliv som smög sig ner i fel strupe och trodde verkligen inte att den lilla skulle göra att jag hostade nästan hela vägen hem. Från Skebokvarnsvägen till Hökarängen hostades det...undrar om mannen som satt bredvid mig trodde att jag var sjuk. Han kanske trodde att "nu kommer jag nog få influensa snart så som hon hostar på"..man vet aldrig vilka hypokondriker som finns i ens närhet. Hoho! Jaja, nu har hostan i alla fall gått över.

En sak är mycket jobbig just nu, Martins pappa har lånat vår kamera...vår fina egna Nikon som jag alltid använder, nästan varje dag. Det är extremt handikappande. Därför kan jag inte bjuda på nya färska rykande osande stinkande (?) bilder...utan får hålla till godo med en gammal från Photobooten på min MacBook. Ja...trist jag vet, men jag hoppas få tillbaka kameran till helgen i varje fall. Bajs att man måste låna ut sina bra grejer ibland...särskilt de man använder varje dag.
 
Well, det mest jobbiga skolgrejset denna vecka äro över och imorgon börjar en ny del.
Det pratades om vindrickande imorgon...vore ju inte så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: anna

hello beautiful!
åh har gjort så massa ggr - satt en minidroppe saliv fel och hostat tills jag blivit helt rödmosig och tårögd.

gumman
*kram*

Postat av: anna

pussinussi! hoppas du får tag på boken och får en fin torsdag babe!

2008-03-06 @ 02:20:24
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback