Grannen stal mina grodor

Vafan.
Vi håller på och rensar bort lite slängasaker från balkongen och så ser jag inte mina grodor någonstans.
Alltså, mina två trädgårdsgrodor. En i guld och en i grönt. Borta. Gone. Poff.
Martin kollar på grannens balkong och vad står där på en hylla om inte mina två trädgårdsgrodor. Asså...ehm? Vafan?
Jag gick dit, tog mina grodor och ställde tillbaka dem på vår balkong. Seriöst? Hur tänkte våra grannar när de tog våra grodor och ställde dem på sin egen balkong som är precis bredvid vår? Vi bor på loftgång så man kan gå in på varandras platser...Nu är jag lite upprörd måste jag säga. Nästan så jag vill ringa på och fråga vafan de håller på med... suck...grannar...

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

jag säger bara en sak....kuridutter!!!!

2008-03-02 @ 17:40:27
Postat av: madde

hehe, ringa? =P
ring på dörren istället hos dom så blir dom ställda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback