En jävla massa pladder om dagen och annat skit och så var det ju...

...ja..en hel massa pladder...nedan. Men först en bild på mig:

61270-1317
Vassego!

Det låter jobbigt, det där med att blogg.se ska byta bloggplattform... jag hoppas att min blogg finns kvar sen...blir alltid orolig att allt ska raderas när de mixtrar en massa. Hoppas också att det kommer att gå att logga in sen igen...och att det inte blir för mycket strul.

Jag kommer att resa bort nu i fyra dagar. På söndag ses vi åter, kära blogg. Jag ska gå en privat skidkurs på 2 timmar på fredag klockan 14.30 och sen ska jag väl hyfsat kunna ta mig nerför någon liten backe där...huuuuuuu..usch..jag är ju höjdrädd också så det kommer säkert bli skitläskigt och läraren kommer väl tycka att jag är en fjant.
Sen är jag rädd för att åka fel eller på någon eller ramla så att jag bryter någon kroppsdel, låt säga en arm eller ett ben. Jag har aldrig brutit något i hela mitt liv (ja, förutom min stortå när jag hoppade ner i poolen i Grekland när jag var 17) så jag är jätteorolig för att jag ska göra det...

Idag har jag lämnat av nycklar till mamma, som ska vattna fåglarna i helgen. Dessutom var jag förbi Globen och köpte ett par långkalsonger (långtrosor) på Stadium och ett par barnvantar. Sen provade jag ett par skitsköna skor på DinSko som jag kände att jag inte hade råd med...tyvärr...det var ena najsiga skor det där... Men jag hittade en fin t-shirt på Lindex som jag köpte. En sladdrig lite oversizad sak som blir skön i sommar.
Juste, jag köpte ett läppglans och ett par stora solglasögon på H&M också, fast glasögonen var sneda sen när jag provade dem hemma utan den där stora grejen som alltid sitter på när man provar i butiken. Bajs alltså, får kanske köpa nya då..inte så snyggt med sneda glarrer liksom.

Nu ska det sista packas, jag ska ladda in fler skivor på Ipoden och jag ska välja ut reselektyr.

Okej, jag hinner nog inte skriva mer innan jag reser iväg så nu får jag önska alla en trevlig helg och sov så gott och godmorgon och godkväll och allt det där som jag inte kan skriva nu på ett tag.

Puss på er och mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: anna

men va fan - ett kilo? Usch nu blir jag argarg!

jag tycker tänket för att ändra idealen dessa tjejer har är bra i grund och botten men de har dels inte gått upp i vikt av nåt hälsosamt leverne och dels skriver de fortfarande ut sina låga vikter och bmi:n något jag tror kan vara fel för dom som vägermer och håller på med bantning..särskilt dom som bantar hysteriskt och redan är i en otäck ond cirkel.

Postat av: madde

bryt inga ben =)

2008-03-27 @ 01:44:58
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Sophie

Sen när du har lärt dig åka skidor så kan du komma hit och så kan vi åka i Kungsberget utanför Gävle! :D Jag är inte heller bra på skidor så vi kan ju fjanta oss ikapp. ;) Allra läskigast är det att åka lift tycker jag. :p

2008-03-27 @ 09:18:53
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se
Postat av: moder jord

Hoppas resan upp går bra, och att ni alla får behålla ben o lemmar intakta:) Vädret ser ju lovande ut:)
Kramizar

2008-03-27 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback