Back from the cykeltur

61270-1256

Såhär glada är Martin och jag idag. Vi har nyss kommit hem efter en tvåmilacykeltur till Telefonplan och hem igen. Jag hade tänkte börja cykla till skolan och ville kolla att jag hittade. Då tänkte vi slå två flugor i en smäll och käka urbota god sushi på Sushi Bar på Telefonplan, men det var tyvärr stängt. De har bara öppet på vardagar.
Så vi cyklade till McDonalds och käkade istället. Jag åt inte upp min burgare, det var inte alls särskilt gott. Dock tog vi kaffe och blåbärspaj efteråt, mycket godare. Sen kissade vi och begav oss hemåt. Nu är vi alltså hemma och jag är sjukt trött efter cykelturen. Men tänk vad fit jag kommer vara om jag orkar cykla den vägen ett par gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: anna

wow vad duktigt baby! och vilken urgladgullig bild på er! kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback