A tribute to Chalott

Sådär, då var melodifestivalsfinalen avklarad och magen är full av ostbågar, smågodis, vindruvor och cola. Ja, för fan. Vi slog på stort idag med gott till tv-kvällen. Men ja...man blir mätt. Så resten av veckan kommer bestå av avkok på broccoli och knäckebröd.
Näedå, men närapå. Det får bli mycket fisk och avocado, räkor och grönsaker. Yes.

Jag tycker väl att det är helt okej att Chalott (som martin brukar säga) vann, men jag hejade ju egentligen på BWO. Vafan, shit the same litegrann. Chalott ser lite knasig ut tycker jag. Kanske lite för mycket botox eller? Men hon har bra röst.

Som en tribut till alla kraftiga sminkningar och stela fejor får det bli clowntema nu. Lite bilder av mig själv under en clownfasad. Ja, det är jag under allt det där sminket. Jag lovar. Så ni behöver inte bli rädda och kan sova gott inatt.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det där var snygga clowsminkningar tycker jag!

Postat av: Rebecca

Gud vad fina bilder! & din design gillar jag skarpt! :)

2008-03-16 @ 13:28:44
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åh, nu blir jag glad, för du blir glad! :) Ska du göra något kul idag? :)

2008-03-16 @ 14:48:11
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback