The real me och så tonfisk och motionerande



jag har beskurit bilderna, martins pappa och martin är fotograferna

Sådär såg jag ut i fredags då vi var på restaurang ute på Lidingö med Martins familj. Det var Martins farmor som fyllde år och alltså var det anledningen till restaurangbesöket. Det är typ sådär jag ser ut, i verkligheten, när andra fotar mig och inte jag själv. Fast detta är bilder där man inte ser stora delar av kroppen, så det är inte riktigt verkligheten trots allt. Jag ljög lite. Oj.
Det var lite konstigt att vara ute på Lidingö, allt kändes så lyxigt och opersonligt och det kryllade av brats på den där restaurangen. Det var till exempel en båt som lade till (restaurangen låg vid en båtbrygga och en massa vackra opersonliga nybyggda hus etc..) där det var hela två rosa skjortor ombord. Ojoj. Senare kom ett killgäng på ca fem killar och alla hade pikétröja utom en och alla hade backslick med lite krull i bak. Inte klokt vad kul!
Det var god mat och efterrätt och vinet slank ner. Fint vid vattnet också, vi fick se Ostindiefararen igen, som kom förbi.
Men de där bratsen alltså..ja..hihoo!


Idag hade jag på mig ett par shorts som varit lite för tajta förut. Jag blev rätt glad av att de gick att använda och det var skönt med ett par shorts i detta ångväder. Jag gillar det. Inte illa.
Cyklade till Stureby och gick promenad med mamma i varma solen, fick färg på axlarna och så handlade vi lite ingredienser till tonfisksallad som var mumsig. Sedan åt vi glass. Ricke och Anna var där också ja, alltså min bror och hans tjej. Jag cyklade hem igen vid halv åtta och det gick jättebra och det var sååå skönt ute.

Känner mig stolt över den braiga motionen jag fått idag. En timmes cykelfärd och en timmes promenad. Ja, det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

du är så vacker gumman!



jag kommer på tisdag, lite innan ett stockholm - japp bidde tis-ons istället för mån-tis.

Så du kanske vill luncha eller så när jag kommer upp?

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback