The non-gym




Jag borde egentligen gå till gymmet, men det känns verkligen som något tar emot när det gäller att gå till gymmet på sommaren...men jag ska köra en gymdag denna vecka i alla fall. Det är ett som är säkert. Tror jag ska köra mest springande och gående i sommar, och ta gym ibland bara. Jag menar, varför vara instängd på ett svettigt gym med dålig musik när man kan vara ut i den fina svenska naturen och känna doften av sommaren? Och samtidigt få motion.

Idag ska vi kanske på studentmottagning igen. Det visar sig om ett par timmar hur det blir. Otherwise går jag ut och springer ikväll. Yes.

Nu har väl de allra flesta nästan sommarlov va?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag borde också gå till gymmet...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback