Testing and eating midsummers food



I followed Annas tips om att ladda upp direkt från hårddisken. Yes, it worked. Därför får ni se en till bild av mig när jag gör en posemin som bara är ful, fast ganska roligt att jag försöker se cool ut.
Haha! Vad bra i alla fall, att det fanns ännu ett sätt att ladda upp bilder på. Icke att jag tänker ha endast en bild per inlägg forever. Never!

Nu kommer snart min bror och hans brutta. Vi ska käka midsommarmat idag. Färskpotatis, sill, köttbullar, lax och ägg. Glass till efterrätt. Oj, glömde..såklart har vi gräddfil med klippt gräslök också. Ve och fasa om vi skulle glömma det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, inga resor inplanerade i sommar, har bara tagit två veckor semester så jag hoppas att kunna komma iväg på en resa i jul! Det vore härligt!

Postat av: malin

Tack för snäll kommentar :) Det blir nog fler tossiga djur framöver.



2008-06-15 @ 20:16:55
URL: http://www.mollysgrove.se/
Postat av: Sara

Sunny Beach ligger i Bulgarien :)



Åh du har ju rest lite överallt! Backpackat eller?

Grekland har jag oxå varit i, Rhodos. Underbar mat där! O London har underbar shopping hehe..

Supersugen på att resa snart.. :)

2008-06-15 @ 20:42:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Vi svenskar är lite roliga egentligen.. om man kollar på vår midsommarmat, vårt julbord, vårt påskbord och typ alla andra högtider så ser maten faktiskt inte direkt olika ut :D

2008-06-15 @ 21:02:37
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback