Rita Björk

Nu har jag suttit i en timme och försökt komma på vilken artist/skådis/kändis jag vill rita av och spenderat ytterligare en timme ritandes en artist/skådis/kändis...först blev jag frustrerad för att jag inte kom på vem jag ville rita. Inget kändes bra. Sen ritade jag en bild av Björk. Jag vet inte om jag kommer att visa bilden, för jag är inte alls helt nöjd...men det är mycket roligare att rita människor med speciella utseenden än alldagliga. Så nu har jag testat att rita Manson och Björk. Och så Anna då. Hihi!
Får se vem som står på tur.

Jag har också äääntligen läst ut Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Jag har legat efter med den och det har hängt över mig. Men nu har jag haft tid när ledigheten kom en liten chock för mig. Idag läste jag nog sista halvan. Alla tre delar är lästa, cirkeln är sluten. Nu kan filmen komma.
Låt den rätte komma in ser jag också mycket fram emot att se som film!

Imorgon blir det ett snabbt stadsbesök, för att lämna tillbaka ett par shorts som jag inte vill behålla. Sedan blir det jogging och eventuellt lite sådana här drinkar på kvällen:

Ja, nu skulle det vara en bild på en rosa drink här men tydligen vill inte blogg.se att jag ska publicera den...ingen bild vill visa sig. Så den får jag lägga in vid ett senare tillfälle då. Hohooo!

Kolla, när jag postade endast bilden, så kom den in...men då fick jag klistra in texten i efterhand...ja...ibland undrar man vad för buggar som kryper omkring hos blogg.se.

This is the picture, anyways!


Kommentarer
Postat av: adriana

fin blogg, kolla in min



http://jeminas.blogg.se

2008-06-14 @ 00:50:26
URL: http://jeminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback