Home at last



Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Är helt mör i benen efter tre dagars ordentliga cykelturer på ca 1 mil varje gång. Jag tycker i alla fall att det är långt. Haha. Jag är hungrig, extremt sötsugen på choklaaaad och samtidigt trött.

Imorgon bitti (ja, min mor har en tendens att vilja ses tidigt vissa dagar) kommer mamma hit och hjälper mig lite med kon som jag ska göra i papier mache (huuur stavas det..jag som är världsbäst på svenska annars). Jag måste bara inhandla ballonger eftersom de vi köpte i helgen glömdes på landet...

Tack för alla fina kommentarer kring tavlan jag målar också. Jag blir superglad!

Kommentarer
Postat av: madde

ja kan inte komma in på startsidan av bloggen =/

Postat av: mamma annsan

vadå:9 halv tio är väl inte imorgon bitti;)



See you in a while.....

Kramen

2008-06-27 @ 07:25:40
Postat av: anne

Verkligen inte! 9-9.30 har ju nästan hela morgonen gått! Jag håller med mamma annsan.

2008-06-27 @ 07:27:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, för mig är det det. Jag jobbar till 22, kommer isäng 00 och så ska man hinna sova också. :)

2008-06-27 @ 09:04:26
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback